PREVIEW AEON FASHION JULAI – OKTOBER 2022:PAKAIAN GAYA FIT, PERCUTIAN DAN PERKAHWINAN

Tiga syarat perayaan pengguna diserlahkan oleh AEON: pakaian sukan, pakaian percutian dan pakaian perkahwinan. Daripada pengenalan jenama athleisure baharu dari Jepun, innercasual atau simple, iC, dengan teknologi fabrik unggul di gim butik kejiranannya, TRIBES Boxing Studio, kepada pertunjukan fesyen yang mengasyikkan di dalam MRT yang sedang berjalan untuk meraikan pemulihan perjalanan, dan akhirnya, kepada pakaian perkahwinan mampu milik sebagai perkahwinan yang berkembang pesat menggantikan masa yang hilang selepas wabak.

  1. Jenama AEON yang sangat digemari, innercasual, iC kini boleh diakses di Malaysia buat kali pertama dengan ketibaan innercasual Jepun, iC. Fabrik mesra alam yang digunakan untuk mencipta iC dikatakan sangat selesa, dan ia mempunyai teknologi yang ditambah untuk menambah baik fungsi kategori sukan. iC menjamin kebolehpakaian ringan, aliran bebas, panjang dan berulang yang sesuai untuk membantu ketangkasan dan pergerakan. Ia diperbuat daripada 100% kapas organik yang diusahakan di ladang tanpa menggunakan racun perosak atau baja kimia. Selain itu, iC dibuat untuk menjadi anti-bau, anti-bakteria dan pelindung UV selain menggunakan sains dan teknologi untuk memastikan penyerapan peluh dan keupayaan pengeringan yang cepat.

Gaya cergas di AEON, juga dikenali sebagai iC, memfokuskan pada menyokong anda dalam empat cara berbeza: estetik yang sesuai untuk semua jenis badan dan umur, utiliti, kemampanan dan kos. Tiga rangkaian fesyen yang pelbagai membentuk iC: ActiveWear yang suka bermain dan praktikal; teknologi inovatif untuk meningkatkan gaya hidup PeaceFit; dan barisan fesyen Lestari yang dicipta dengan kerjasama pereka dan kempen British terkenal Katherine Hamnett, seorang pelopor dalam fesyen beretika. Banyak t-shirt iC memaparkan frasa “SAVING THE PLANET” sebagai cetakannya, yang merakamkan komitmen Katharine Hamnett untuk menjaga planet dan alam semula jadi yang mengekalkannya.

  1. iC mempunyai semua yang anda perlukan untuk perjalanan balas dendam. Memandangkan perjalanan domestik semakin membosankan dan sekatan perjalanan mula ditarik balik, AEON memperkenalkan pelbagai jenama yang dimiliki oleh almari pakaian percutian anda. Daripada pakaian peranginan yang baharu hingga ke pakaian jalanan hingga pakaian percutian, barisan yang paling bergaya dan mesra saiz musim ini terdapat di kedai sekarang!
  • Scar – Memandangkan identiti Scar ialah identiti yang dimaksudkan untuk ditemui dan penerokaan adalah keutamaan, sesiapa sahaja boleh memakainya di mana-mana sahaja yang mereka suka.
  • Puteri – Pakaian sederhana kami yang murah dengan mudah menggabungkan keanggunan dan keselesaan.
  • PlusCollection – Percutian musim ini lebih bergaya daripada sebelumnya berkat fabrik linen dengan corak bunga. Prinsip asas jenama ialah setiap saiz adalah menarik.
  • Arcadia – Untuk perjalanan yang indah, jangan pergi lebih jauh daripada Arcadia, yang menawarkan pelbagai pilihan gaya klasik.
  • M – Selain baju ibu menyusu, pakaian dan skirt praktikal, M terkenal dengan seluar bersalin yang paling laris.
  • ti:zed – Barangan rajutan yang mudah digunakan daripada jenama ini, yang mudah dimasukkan ke dalam beg semalaman, mesti ada.
  • Guys’ Vision – Pendekatan kreatif jenama ini untuk menonjol dan kelihatan cemerlang menjadikan cetakan pada cetakan kelihatan terbaik.
  1. Selepas hampir dua tahun kenduri kahwin dan perkahwinan ditangguhkan, sambutan bahagia selama-lamanya akhirnya kembali dengan penuh dendam. AEON akan memperkenalkan barisan perkahwinan dan bridesmaid pertamanya yang mampu milik, merangkumi saiz. Kerjasama dalam kedai dengan pereka tersuai dan dibuat mengikut ukuran terkenal Zachrin Jaafar dan Kay Ibrahim serta syarikat pengantin terkemuka seperti Ivory Romance juga dijangkakan pada bulan September.

Pratonton Fesyen AEON Julai – Oktober 2022 dilancarkan oleh Timbalan Pengarah Urusan AEON, Naoya Okada yang mengumumkan, “Fesyen adalah tentang menjalaninya sepenuhnya dan AEON adalah tentang memastikan kami berada di sana, membantu mencipta semua detik yang sesuai.”

Bersama dengan pemimpin terkemuka dan pengaruh komuniti seperti Niena Azman, Bakhtiar dan Debra ialah Low Ngai Yuen, Ketua Pegawai Barangan dan Pemasaran AEON Group. Jeanne Poh, Edison Ho, Hazeeq Dean, Shazlin, Rita, dan Haneesya Hanee.

Inisiatif ini adalah selaras dengan usaha AEON untuk memperjuangkan Matlamat Pembangunan Mampan 8 dan 15, yang memberi tumpuan kepada menggalakkan masyarakat yang aman dan inklusif untuk pembangunan mampan, memastikan akses kepada keadilan untuk semua, dan membina institusi yang berkesan, bertanggungjawab dan inklusif di semua peringkat. . Mereka juga menumpukan pada melindungi, memulihkan dan mempromosikan penggunaan ekosistem daratan yang mampan.

CATEGORIES
Share This